Aktuális híreink
Epiq tanulmányautó: Škoda új fejezetet nyitNapvilágra került a márka legkedvezőbb árú, tisztán elektromos SUV-jaA Škoda Auto bemutatta új Epiq tanulmányautóját, amely egyértelmű betekintést nyújt a közelgő, tisztán elektromos városi SUV-crossoverre. A modern, minimalista dizájnt ötvöző és újszerű megoldásokat felvonultató modell az életszerű, kézzelfogható praktikumra helyezi a hangsúlyt, így az Epiq ideális útitárs a mindennapi élethez. Jelentős lépés a Škoda elektromobilitási stratégiájában, amely egyértelműen rávilágít a márka arra irányuló törekvésére, hogy izgalmas, előremutató és megfizethető elektromos járműveket nyújtson vásárlóinak. A korszerű digitális megoldások és intelligens asszisztensrendszerek új dimenzióval gazdagítják a vezetés élményét. Az Epiq elsőként a Volkswagen Csoport médiaműhelyében mutatkozott be, az IAA Nemzetközi Autókiállítás müncheni rendezvényét megelőzően, a Volkswagen Core márkacsoport (BGC) Elektromos Városi Járműcsaládjának (EUCF) tagjaival együtt.Klaus Zellmer, a Škoda Auto vezérigazgatója így nyilatkozott: „Az Epiq tanulmányautó kézzelfogható ízelítőt ad a Škoda sikeres, teljesen elektromos családjának következő tagjáról. Ez maga a Škoda szellemisége: modern és masszív dizájn, meglepően tágas utastér a kompakt külső ellenére, könnyen kezelhető, intuitív digitális rendszerek, és azok az apró, Simply Clever ötletek, amelyekkel minden gördülékenyen működik – ráadásul elérhető, kedvező áron. Az Epiq révén ismét közelebb kerülünk ahhoz, hogy az elektromos járművek ne csak praktikusak, hanem igazán szerethető választások legyenek a hétköznapi autósok számára.”Mindennapi társ: kompakt méret, tágas tér és nagy hatótávA tanulmányautó az Epiqet egy 4,1 méter hosszú, kompakt városi SUV-crossoverként mutatja be. Öt fő számára biztosít kényelmes utazást, 475 literes csomagtere és akár 425 kilométeres hatótávja pedig igazán meggyőző. Így a mindennapokban is praktikus, és a hosszabb utakra is megfelelő választás. A jövőbeli sorozatgyártású modell várható indulóára számos piacon a Kamiq belső égésű változatával lesz összemérhető – így a Škoda egyre bővülő kínálatának legkedvezőbb árú elektromos járműveként jelenik meg. Mindez újfent bizonyítja, hogy a Škoda elhivatottan dolgozik a fenntartható és széles körben hozzáférhető közlekedési lehetőségek iránti egyre nagyobb kereslet kielégítésén.Modern Solid kívül-belül: Masszív, funkcionális, hitelesA Škoda modellek közül az Epiq képviseli elsőként a márka új, Modern Solid formanyelvét – kívülről és belülről is. Ez a szemlélet a robusztusságot, a praktikumot és az eredetiséget ötvözi, mindez világosan megjelenik a tanulmányautó bátor, minimalista stílusában. A Cashmere matt fényezést ragyogó fekete Tech-Deck Face emeli ki, amelyet T alakban elrendezett LED menetfények és irányjelzők kereteznek. A mélyebbre pozícionált fényszórók hangsúlyozzák a karakteres első lökhárítót, amely Cosmo szürke kiegészítőt kapott. Az új tornádóvonal vizuálisan elválasztja a karosszéria részeit, határozott kiállást ad a járműnek, miközben kiemeli az üveggel borított utasteret a többi elemből – így születik meg a lendületes, kortárs forma.Belső tér: a praktikusság és a digitális integráció a középpontbanA Škoda belső tere a funkcionalitást és a hétköznapi kényelmet állítja középpontba. Az Epiq bőséges tárolóhelyet és praktikus csomagtér-megoldásokat kínál, köztük táskaakasztókat, rögzítőelemeket és rejtett padló alatti rekeszeket. A Škoda „Mobile First” filozófiája szerint megtervezett belső tér a funkcionalitást és az egyszerűséget helyezi előtérbe: vezeték nélküli telefontöltési lehetőséggel, Simply Clever rekeszekkel, továbbá klasszikus gombokkal és haptikus vezérlőtárcsákkal. A funkcionalitás és a modern formatervezés harmóniája biztosítja, hogy az Epiq tökéletes választás legyen mind a családok, mind pedig az életstílus-orientált ügyfelek számára.Együttműködésben készül: az elektromos családi járműcsalád modelljei Spanyolországban készülnekAz Epiq a spanyolországi Navarrában található Volkswagen-üzemben gördül le a gyártósorról, a Volkswagen Core márkacsoporton belüli közös fejlesztési és termelési együttműködés keretében. A Core márkacsoport az EUCF-program keretében négy stílusos és kedvező árú elektromos autó bevezetésével három márka portfóliójában kívánja szélesebb körben hozzáférhetővé tenni az elektromobilitást a jövő nemzedékei számára. Várhatóan 2026 közepén debütál világszerte a Škoda Epiq sorozatgyártásra kész változata.
A Škoda Auto bemutatja a Vision O dizájn tanulmány első külső videóját, amely a Modern Solid dizájnnyelv fejlesztésének részleteit tárja fel. A kombi modell elegáns kialakítású hátulja kiemeli az aerodinamikára való egyértelmű fókuszt. A Vision O koncepcióval a Škoda Auto megerősíti az európai kombi szegmensben elfoglalt vezető szerepét, és egy új innovációs irányt mutat a jövőbeli modellek számára.Oliver Stefani, vezető formatervező kijelentette, hogy: "A Vision O-val következetesen továbbfejlesztjük a „Modern Solid” dizájnnyelvünket, növelve annak érzelmi vonzerejét és tovább finomítva márkaidentitásunkat. Az új dizájnkoncepció hangsúlyozza elköteleződésünket a határok feszegetése és a jövőbeli járműdizájn folyamatos innovációja mellett. A letisztult vonalak hangsúlyozzák az egyszerűséget és márkaértékeink iránti hűségünket. A Vision O rendkívül praktikus a mindennapi használatra, és meglepő, átgondolt részletekkel rukkol elő."Sima vonalak és jellegzetes fény motívumA videó teaser bemutatja az új B-oszlop dizájnt, amely tökéletes átmenettel kapcsolódik a karosszéria hátuljához. A lejtős tető osztott tetőspoilere a keskeny hátsó lámpákig fut le, amelyek jellegzetes „T” alakot formálnak, felidézve a tipikus „négy szemű” megjelenést. A hátsó lökhárító dizájnját a csomagtérajtón feltüntetett Škoda felirat és „Vision O” modellmegjelölés egészíti ki, hangsúlyozva a koncepció egyedi, modern külső stílusát.Szeptemberben bemutatkozik az új koncepcióA Škoda Vision O koncepció világpremierje, amely előrevetíti a Škoda jövőjét a kombi modell szegmensben, 2025. szeptember 8-án kerül megrendezésre Münchenben. A bemutató online is elérhető lesz minden néző számára a Škoda Auto YouTube csatornáin keresztül.
Villanyos izgalmak és prémium élmény várja a Dunaújváros M8 Autócentrumban! A ŠKODA jubileumi roadshow-ja Dunaújvárosba érkezik. Testközelből ismerhetőek meg a márka legújabb elektromos és plug-in hibrid modelljei. Ha Ön is kíváncsi, mit tartogat a ŠKODA jövője, most itt az alkalom, hogy elsőként vezesse őket!
A Škoda Auto bemutatja a csúcsmodell RS változatokat, hogy ezzel teljessé tegye az új Enyaq családját. Az új Elroq RS mellett az új Škoda Enyaq RS és Škoda Enyaq Coupé RS a cseh járműgyártó leggyorsabban tölthető és gyorsuló sorozatgyártású modelljei. Két motorral, 250 kW rendszerteljesítménnyel és összkerékhajtással 5,4 másodperc alatt gyorsulnak fel 0-ról 100 km/h-ra. Nagyfeszültségű akkumulátoruk akár 185 kW-os töltési sebességet is támogat, és mostantól új funkcióként kétirányú DC töltést is kínál.Két villanymotor 5,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra és akár 185 kW-os töltési sebességgel rendelkezik.
A Škoda Auto hat hónappal a vadonatúj Škoda Elroq világpremierje után piacra dobja az RS csúcsmodellt, amely a népszerű elektromos kompakt SUV szegmenst erősíti. Az RS család legújabb tagja összkerékhajtással és két motorral rendelkezik, amelyek összesen 250 kW rendszerteljesítményt nyújtanak. A WLTP-ciklus szerint az Elroq RS több mint 550 kilométeres elektromos hatótávolságot biztosít, és specifikus RS kiegészítőkkel, valamint átfogó alapfelszereltséggel rendelkezik. A Škoda jelenlegi modellportfóliójának ez a leggyorsabban gyorsuló járműve is, amely 5,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra.Johannes Neft, a Škoda Auto Igazgatótanácsának technikai fejlesztésért felelős tagja így nyilatkozott: „A Škoda RS modellek hagyományosan ötvözik a dinamikus teljesítményt és a sportos megjelenést a kiegyensúlyozott menetdinamikával és a praktikussággal. Ez alól az Elroq RS sem kivétel: az RS családunk legújabb tagja 250 kW teljesítménnyel és több mint 550 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik, míg az opcionális DCC tökéletesen ötvözi a sportosságot és a kényelmet. Az Elroq RS elsőként vezeti be az új Modern Solid dizájnnyelvet az RS portfóliónkba. A magasfényű Tech-Deck Face tökéletesen illeszkedik a fekete díszítőelemekhez, legdinamikusabb modelljeink védjegyeihez. Az Elroq RS-t ez a megnyerő csomag teszi ideális társsá a mindennapokra.”
A Škoda Auto mostantól fenntartható HVO (hidrogénezett növényi olaj) üzemanyagot használ a csehországi gyáraiban újonnan gyártott dízelmodellek első üzemanyag-feltöltésére, valamint logisztikai flottájának tankolására. Ez a szintetikus dízel hulladékanyagok felhasználásával készül, szemben a biodízellel, amelyet mezőgazdasági növényekből állítanak elő. A HVO üzemanyagot használt zsírokból és olajokból állítják elő kémiai hidrogénezési eljárással, így nem igényel mezőgazdasági termőterületet, ezért még inkább fenntartható. A korszerű bioüzemanyagot a cseh állami tulajdonú ČEPRO vállalat szállítja. Ez a kezdeményezés része a vállalat egészére kiterjedő közös dekarbonizációs intézkedéseknek, és célja, hogy jelentősen csökkentse a Škoda Auto vállalati tevékenységeinek ökológiai lábnyomát. A cseh járműgyártó célja, hogy a termelés és logisztika területén az évtized végére karbonsemleges működést érjen el minden csehországi és indiai üzemében.
A Škoda Auto idén ünnepli fennállásának 130. évfordulóját, de ugyanakkor a vállalat arról is megemlékezik, hogy a Škoda 130 RS fél évszázada mutatkozott be a nagyközönség előtt a Most pályán. A rali- és versenypályákon elért nemzetközi sikersorozatával ez a legendás versenyjármű beírta magát a motorsport történelmébe. Öröksége a Škoda jelenlegi kínálatának legdinamikusabb modelljein feltűnő RS jelvényben a mai napig tovább él. A Škoda Múzeum prototípus és sportjármű részegységtárában található kivételes kiállítás mellett a cseh járműgyártó egy különleges videóval is megemlékezik ikonikus versenyjárművéről.A Škoda 130 RS a Mladá Boleslav-központú járműgyártó történelmének egyik legikonikusabb járműve. Annak idején számos címet nyert mind a nemzetközi ralikon, mind a körversenyeken. Az elődjeinek — Škoda 180 RS és 200 RS — erősségeire épülő és kiemelkedő vezetési dinamikával rendelkező Škoda 130 RS, gyorsan felvette a versenyt az elismert vetélytársakkal. Számos neves eseményen aratott győzelme alapján a járművet a csehszlovák motorsport meghatározó szereplőjeként tartják számon. Bemutatkozásának 50. évfordulója alkalmából három Škoda 130 RS került kiállításra a Mladá Boleslavban található Škoda Múzeum prototípus és sportjármű részegységtárában, ahol ezek április 27-ig tekinthetők meg.A nemzetközi rali- és körversenypályák sztárjaCsak egy hónappal az 1975 áprilisában történt nyilvános bemutatkozása után a Most versenypályán, az újonnan kifejlesztett Škoda 130 RS kupé – amely a Type 735 nevet kapta – lenyűgöző eredményt ért el első versenyszakaszán. A brnói Európai Túraautó Bajnokságon a 2000 köbcenti alatti kategóriában két Škoda 130 RS jármű végzett a harmadik és negyedik helyen. Ez a kezdeti siker megalapozta a 130 RS kiemelkedően sikeres motorsport-karrierjét. Trófeákat nyert mind a keleti blokkban, mind a nemzetközi porondon, ahol a vezető nyugati márkák kemény versenyzőivel nézett szembe.A Škoda 130 RS diadalai között szerepel az 1977-ben elért kategóriagyőzelme a legendás Monte Carlo Ralin, ahol összesítésben a 12. helyet érte el. További kiemelkedő teljesítményei közé tartozik az összesített nyolcadik hely az 1979-es Acropolis Ralin. 1981-ben újra nagy sikert aratott, és ismét bebizonyította, hogy még a lényegesen erőteljesebb vetélytársakat is felül tudja múlni.Miután az előző szezonokban rendszeresen az első három helyezett között végzett, a Škoda 130 RS a körverseny világában is nyomot hagyott: az 1981-es Európai Túraautó Bajnokságon megszerezte az összesített címet, amely a legnagyobb sikerének tudható be a pályán.A siker kulcsa: pehelykönnyű kialakítás és kiváló kezelhetőségA Škoda 130 RS meghajtását egy folyadékhűtéses, hátsó elhelyezésű négyhengeres OHV motor biztosította, 1,3 literes lökettérfogattal. Idővel az eredeti 113 lóerős teljesítménye 142 lóerőre növekedett a pályaverseny változatban. Az alumíniumötvözet panelek és üvegszálas alkatrészek használatának köszönhetően a versenyjármű súlya mindössze 720 kg volt, ami lehetővé tette számára, hogy elérje a 220 km/h végsebességet.Azonban a Mladá Boleslavban épült versenyjármű valódi ereje a kezelhetőségében és agilitásában rejlett. Jól kiegyensúlyozott kialakítása minden vezetési körülmény között magabiztosságot sugárzott, lehetővé téve, hogy még nyomás alatt is megbízhatóan reagáljon. Eredeti gyári specifikációval közel 200 darab Škoda 130 RS-t gyártottak, további több tucatot pedig gyári alkatrészek felhasználásával, magán úton építettek.Az ikonikus RS jelvény öröksége tovább él a mai modellekben és a motorsportbanA Škoda 130 RS vezette be az RS – Rally Sport – megnevezést, amely azóta is ikonikus szimbóluma a Škoda nagy teljesítményű modelljeinek. Ez a sportos örökség a márka jelenlegi kínálatának egyes modelljeiben ma is folytatódik.A nemzetközi motorsport színterén a Škoda Fabia RS Rally2 továbbra is fenntartja az RS nevet a WRC2 kategóriában.
A negyedik generációs Superb limuzin legfrissebb modelljének konfigurátorai február 13-ai napon váltak elérhetővé hazánkban. Az 1.5 TSI motor és az elektromos motor 150 kW (204 LE) együttes teljesítményt biztosít. A Superb limuzin PHEV több mint 120 kilométeres (WLTP) teljesen elektromos hatótávolságot kínál, és akkumulátora DC gyorstöltőállomásokon mindössze 26 perc alatt 10%-ról 80%-ra tölthető fel. A Superb limuzin PHEV modell gyártása 2025 második negyedévében indul.Második generációs hálózatról tölthető hibrid hajtásA Superb negyedik generációjának limuzin változata immáron hálózatról tölthető hibrid hajtáslánccal is elérhető. A Superb limuzin PHEV modell hálózatról tölthető hibrid hajtásláncának második generációja egy 1.5 TSI, négyhengeres turbós benzinmotort (110 kW/150 lóerő) ötvöz egy elektromos motorral. A két motor együttesen 150 kW (204 LE) rendszerteljesítményt biztosít, amelyet egy hatsebességes dupla tengelykapcsolós váltó juttat az első kerekekre. A nagyfeszültségű akkumulátor, amelynek bruttó kapacitása 25,7 kWh, négy modulból áll, és a hátsó ülések alatt helyezkedik el.A váltóba egy háromfázisú állandó mágneses szinkron elektromos motor van beépítve, melyet egy tengelykapcsoló választ el a belső égésű motortól. Ez a motor önállóan is képes a jármű meghajtására, vagy együttműködhet a benzinmotorral. E-módban az elektromos motor önmagában 85 kW maximális teljesítményt és 330 Nm nyomatékot biztosít. Ez szolgál a belsőégésű motor indítására is, így helyettesíti a hagyományos generátort.A Superb limuzin PHEV modell háromféle konfigurációban tudja használni az 1.5 TSI benzinmotort és az elektromos motort a kiválasztott vezetési módtól függően. A Superb modellcsaládban elérhető standard vezetési módok (Eco, Comfort, Normál, Sport, Egyéni) mellett a Superb limuzin PHEV modell három további hibrid opciót kínál: E-mód, Hibrid mód és Sport mód.Nagy elektromos hatótávolság és rövid töltési időkA Superb limuzin PHEV kényelmes töltési lehetőségeket kínál a különböző igényeknek megfelelően. Egy fali töltőkészülék vagy egy 11 kW-os maximális töltési teljesítményű AC töltőpont segítségével 2,5 óra alatt teljesen feltölthető 0-ról 100%-ra. A gyorsabb töltés érdekében az akkumulátor akár 50 kW-os egyenáramú gyorstöltést is támogat, így 26 perc alatt 10%-ról 80%-ra tölthető. Menet közben az akkumulátor folyamatosan töltődik a regeneratív fékezés által, amely lassításkor visszanyeri a mozgási energiát.A Superb limuzin PHEV több mint 120 kilométeres (WLTP) tisztán elektromos hatótávolságával kiválóan alkalmas a mindennapi közlekedéshez. A legújabb modellgeneráció újításai közé tartoznak a második generációs LED-Mátrix fényszórók, az újratervezett belső tér az intuitív kezelést biztosító Škoda Smart Dials vezérlőkkel, és a dizájn csomagokkal kibővített letisztult kínálati struktúra. A modell továbbfejlesztett biztonsági funkciókkal, fejlett segédrendszerekkel és széles hajtáslánc-kínálattal érkezik.A modellek értékesítése 2025.02.13-ai nappal indul, rögtön három felszereltségi szinten (Selection, L&K, SportLine), a kezdő változat 19.237.000 Ft kezdőáron lesz megrendelhető.
Bemutatkozott az úttörő modell: a vadonatúj Škoda Elroq a cseh márka első tisztán elektromos hajtású modellje a stratégiailag fontos kompakt SUV kategóriában. Ez az első modell, amely a Škoda új, robusztusságot, funkcionalitást és hitelességet ötvöző Modern Solid dizájnnyelvét alkalmazza. Az Elroq a hajtásláncok és akkumulátorok széles választékát kínálja, a maximális hatótávolsága pedig meghaladja az 560 kilométert. A széles körű alapfelszereltséghez tartozik a tolatókamera, az Utasvédelmi rendszer, a Side Assist, a 13 colos infotainment és a SmartLink. Ennek a kombinációnak köszönhetően az Elroq a szegmensének legmegfizethetőbb elektromos járműve lett az európai piacon, indulóára a különböző állami támogatások nélkül 33 000 euró körül van a német piacon. Ebből kifolyólag, a Škoda számos piacon eléri a vadonatúj Elroq és a Karoq ICE megfelelőjének listaár-paritását. Az SUV október második felétől lesz konfigurálható a www.skoda.hu weboldalon, beleértve a korlátozott számú First Edition modellt is, amely 2025 első negyedévétől lesz elérhető az európai piacokon.Klaus Zellmer, a Škoda Auto vezérigazgatója így nyilatkozott: "A Škoda Elroq az első BEV modellünk a kompakt SUV kategóriában, amely a leggyorsabban növekvő és legnépszerűbb alszegmens Európában. Az Elroq az első Modern Solid dizájnnyelvet alkalmazó modellünk, amelyet a robusztusság, a funkcionalitás és az új vizuális díszítések, mint például a fekete Tech-Deck Face, határozzák meg. Az akkumulátorok méretének széles választéka és a kiváló légellenállási együttható több mint 560 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé. A széles körű alapfelszereltségi csomag számos korszerű segédrendszert foglal magába. Bizonyos európai piacokon 33 000 euró körüli, versenyképes indulóárával az Elroq Európa legmegfizethetőbb járműve ebben a szegmensében, és egyre több piacon ér el árparitást belső égésű motorral felszerelt társaival."Martin Jahn, a Škoda Auto igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja hozzátette: "A Škoda Elroq remek időzítéssel dobja piacra vonzó ár-érték arányú járművét, hiszen ezáltal sok érdeklődő autóvásárlónak kínál egy egyszerűbb és megfizethetőbb módot az elektromos utazásra. Megnyerő összképével, tágas, kényelmes és rendkívül funkcionális belső terével, valamint kiváló menettulajdonságaival számos ügyfélcsoport számára bizonyul ideális társnak – a családoktól egészen a vállalati ügyfelekig. Bízunk abban, hogy különösen az utóbbi ügyfélcsoport értékelni fogja a várhatóan magas maradványértékét. Kínálatunkban a rugalmas finanszírozási lehetőségek és vonzó lízingdíjak különleges szolgáltatási csomagokkal és gépjármű-biztosítási feltételekkel fognak párosulni."Tökéletes választás a mindennapi felfedezők számára – a városban és azon is túlA vadonatúj Elroq a Škoda növekvő elektromos portfóliójának legújabb tagja, amely az elkövetkező években még számos új modellel fog gazdagodni. A kompakt SUV a Karoq elektromos alternatívája, és számos piacon listaárban megegyezik a belső égésű társaival. Kompakt méreteinek, tágas belső terének és kiváló menettulajdonságainak köszönhetően egyaránt tökéletes társ a városi utakon és a külvárosi, ismeretlen utak felfedezésében is. Az összkerékhajtású változat 2025-ben lesz elérhető .Modern Solid: Tech-Deck Face – az ismerős Škoda-vonások egy új arcaAz Elroq külsejét markáns forma és letisztult vonalak határozzák meg, így ez az első Škoda modell, amely az új Modern Solid dizájnnyelvet tükrözi. A hagyományos Škoda dizájnelemeket teljesen új szemszögből szemlélve, a fényes fekete Tech-Deck Face váltja fel a Škoda jellegzetes hűtőrácsát, miközben a Škoda ismerős vonásait továbbra is magában hordozza. Az új orr-rész karakterét szintén az egyedi matt króm betéttel ellátott, robusztus első lökhárító adja meg, míg a Škoda SUV jellegzetes fényszóróinak "négyszemű" megjelenése egy teljesen új értelmezést kapott. Az Elroq az első olyan modell, amely a Škoda feliratot egyaránt viseli a motorháztetőn és a kormánykeréken is. Az Elroq rendkívül aerodinamikus karosszériával rendelkezik: mindössze 0,26-os légellenállási együtthatóval büszkélkedhet. Ezt egy sor innovatív tervezési elemmel érték el, amely 180 km/órás végsebességet tesz lehetővé.Hajtásláncok széles választéka, nagy hatótávolság és rövid töltési időA Škoda Elroq három különböző méretű akkumulátorral és hajtáslánccal érhető el. A teljesítmény a belépő szintű Elroq 50 modell esetében 125 kW-nál kezdődik. Az Elroq 85x első tengelyén elhelyezkedő külön motor teszi lehetővé az összkerékhajtást. A WLTP-ciklus szerint az Elroq 85 maximális hatótávolsága több mint 560 kilométer. Az akár 175 kW-os töltési sebesség a DC gyorstöltő állomásokon lehetővé teszi, hogy az Elroq 85x és a hátsókerék-meghajtású Elroq 85 82 kWh-s akkumulátora 10-ről 80 százalékra 28 perc alatt töltődjön fel. A hátsó-kerék meghajtású Elroq 50 és Elroq 60 kisebb akkumulátorai még gyorsabban, legfeljebb 25 perc alatt tölthetők fel. A megnövelt hatékonyság és töltési sebesség, valamint az optimalizált előmelegítési funkció új szintre emeli az ügyfélélményt.Tágas belső tér fenntartható anyagokkal és új Simply Clever megoldásokkalAz Elroq tágas belső teret biztosít. Ebbe beletartozik a szegmens legnagyobb csomagtartója 470 literes csomagtérkapacitással (a hátsó ülések lehajtásával akár 1580 literig bővíthető). A még intuitívabb kezelőfelülettel ellátott 13"-os infotainment képernyő az alapfelszereltség részét képzi. A Design Selections számos innovatív, fenntartható anyagot használ fel a belső térhez. Vannak új Simply Clever funkciók is, többek között a 48 literes tárolókapacitást kínáló okos rekeszek és a kalaptartó alatti tárolóháló a töltőkábel számára. Az intuitív konnektivitási funkciók széles választéka, a fejlett segédrendszerek és az akár kilenc légzsák kiemelkedő vezetési kényelmet, valamint a legmagasabb szintű aktív és passzív biztonságot biztosítják.A First Edition és más modellek 33 000 euró körüli kezdődőárral október 2-tól lesznek megrendelhetők a német piacon, Magyarországon pedig várhatóan október második felében indul az előértékesítésA Škoda Auto október 2-án nyitja meg a konfigurátort és veszi fel az új Elroq előrendeléseit tizenkét európai piacon, amiket hamarosan további piacok, így Magyarország is követnek. Az Elroq 50 és Elroq 85 változatokon kívül a bevezetéskor egy limitált és egyedi márkajelzéssel ellátott First Edition is elérhető lesz, amely a fényszórókat vizuálisan összekötő jellegzetes Light Banddel, valamint fekete festésű tetővel és A-oszlopokkal rendelkezik. A vadonatúj Škoda Elroq 33 000 euró körüli kezdőárral elérhető Németországban, Magyarországon jelenleg árazás alatt áll.
Külső megjelenés: A Škoda Elroq az első szériamodell, amely az új Modern Solid dizájnnyelvet tükröziAz új Škoda Elroq kompakt külső méretekkel, markáns formával és letisztult vonalakkal rendelkezik. A fényes fekete Tech-Deck Face, a visszatérő egyedi matt króm szín és az új exkluzív Timiano zöld szín együttesének köszönhetően, a vadonatúj Elroq az első olyan Škoda szériamodell, amely a Modern Solid korszak új dizájnnyelvét alkalmazza. Emellett új világítási lehetőségek és kiváló aerodinamikai tulajdonságok jellemzik a cseh autógyártó akkumulátoros-elektromos portfóliójának legújabb tagját, amelynek légellenállási együtthatója 0,26-nál kezdődik.Oliver Stefani, a Škoda vezető formatervezője így nyilatkozott: "Az új Elroq esetében Škoda Design csapatunknak sikerült megőriznie és újraértelmeznie a Škoda kulcsfontosságú dizájnelemeit, és új ötletekkel és vizuális díszítésekkel – mint például a fényes fekete Tech-Deck Face – kombinálni őket. Ez az új Modern Solid dizájnnyelvünk egyik jellemzője, amely egy új korszak kezdetét jelzi. A Modern Solid a robusztusságot, a funkcionalitást és a hitelességet képviseli, miközben a biztonság és az erő érzetét sugallja. A Škoda Elroq jellegzetes formájával, funkcionális, minimalista és letisztult megjelenésével a tökéletes jármű a Škoda új formatervezési szemléletének bemutatására."A Tech-Deck Face előrevetíti a Škoda hűtőrács jövőbeli megjelenésétA vadonatúj Škoda Elroq mérföldkő a cseh márka történelmében. A kompakt elektromos SUV az első olyan Škoda sorozatgyártású jármű, amely az új Modern Solid dizájnnyelvet alkalmazza. Az ismert Škoda vonások megmaradtak, de egy teljesen új megközelítésből. Az új védjegy a Tech-Deck Face, amely az elöl elhelyezkedő ismerős Škoda hűtőrácsot helyettesíti. Emögött a fényes fekete elem mögött a mérnökök olyan érzékelőket rejtettek el, mint a radar és az első kamera. Kicsit feljebb, az Elroq erősen kontúros motorháztetőjén az új Škoda felirat látható, így ez a márka első olyan sorozatgyártású modellje, amely elhagyja a korábban ott elhelyezkedő logót. A feliratok, valamint a márka- és modellmegjelölések hátul egyedi matt króm színben pompáznak. Ez vonatkozik a robusztus első lökhárítón elhelyezett betétre és a könnyűfém keréktárcsákon található Škoda logókra is.Új LED-es fényváltozatok, új „négyszemű” arc és minimalista 2D megjelenésA Modern Solid korszakban a fényszórók karcsú vonalvezetéssel és minimalista, tudatos tervezéssel rendelkeznek. Újraértelmezték a Škoda SUV tipikus négyszemű arcát, és kizárólag LED-technikát alkalmaztak hozzá. Míg a fényszórók keskeny felső szegmensei nappali menetfényként, helyzetjelzőként és irányjelzőként szolgálnak, addig a nagyobb alsó modulok a fontos tompított és távolsági fényszórók funkcióját látják el. Az új, kiemelkedő jellemzők közé tartozik a Light Band, amely vizuálisan összeköti a fényszórókat. Ez a Light Band kezdetben kizárólag a First Edition modell esetében lesz elérhető.Mátrix fényszóró technológia és adaptív világítási módokAz Elroq fényszórói kétféle változatban kaphatók: az alapkivitelben a felső sávban folyamatos nappali menetfény és visszajelző modul található, az alsó sávban pedig a tompított és a távolsági fényt jelző LED-modulokat tartalmazó közös egység. A felső kategóriás LED Matrix fényszórókban négy különálló, téglalap alakú LED-elem alkotja a nappali menetfénysávot a felső lámpaegységben. Az alsó modulban két feltűnő LED-blokk került használatra. 36 egyedi fényszegmenssel ellátott Mátrix-technológiával rendelkeznek, amelyek a fényszóró használata során szelektíven árnyékolják a szembejövő forgalmat. Ezenkívül a LED Matrix fényszórók öt adaptív világítási módot kínálnak: Városi üzemmód, Vidéki üzemmód, Autópálya üzemmód, Időjáráshoz igazodó üzemmód és Turista üzemmód az út másik oldalán közlekedő országok számára. A hátsó lámpák szintén a Modern Solid dizájnnyelvet követik, finom vonalakkal és minimalista 2D-s megjelenéssel. Még a standard változat is 100 százalékban LED-technológiát használ. A csúcsváltozat dinamikus visszajelzőket, háttérvilágítású kristályos elemeket, a csomagtérajtó nyitásakor megjelenő animációt és kétféle, a fényszórókat integráló Coming/Leaving Home animációt kínál.Lágyan lejtő tetővonal és számos tervezési finomítás a kiváló aerodinamika érdekébenA Škoda Elroq jellegzetes, letisztult oldalprofilja dinamikus ívvel büszkélkedhet, amely az aero-optimalizált A-oszloptól indul, és a lágyan lejtő tetővonalig tart, amely szinte észrevétlenül ível át a csomagtérajtó feletti, kis légterelőkkel ellátott tetőspoilerbe. A mindössze 0,26-os légellenállási együtthatóval rendelkező kiváló aerodinamika a számos okos tervezési finomításnak, köztük a speciálisan formázott külső tükröknek az eredménye. Az első lökhárító mögötti aktív hűtőhenger automatikusan kinyílik, ha az akkumulátorrendszernek hűtőlevegőre van szüksége. Ha a hűtési igény alacsony, akkor bezáródik, és csökkenti a légellenállást, ugyanúgy, mint az elülső légfüggönyök esetében. Optimalizálják a légáramlást az első lökhárító és a kerekek körül, és csökkentik a kerekek mögötti turbulenciát. A kerékrés-csökkentők minimalizálják az első lökhárító és az első kerekek közötti távolságot. Ez szintén segít csökkenteni a turbulenciát az első lökhárítónál, így a légáramlás a karosszériához közel marad. A 19-21 colos könnyűfém keréktárcsákat aerodinamikailag is optimalizálták, a markáns kerékjáratokat pedig fekete szegély emeli ki.Timiano zöld: exkluzív szín az Elroq sorozathozA Škoda Elroq 4488 milliméter hosszú, 1884 milliméter széles és 1625 milliméter magas. 2765 milliméter tengelytávval rendelkezik, a menetkész tömege pedig 1949 kilogramm. Kilenc fényezés közül lehet választani. A három alapszín közül az egyik a Timiano zöld, amely most debütál a Škoda kínálatában. Ez a szín kizárólag a Škoda Elroq esetében lesz elérhető.Belső tér: Tágasság, egyszerűség, intuitivitás és tiszta vonalak jellemzikAz Elroq a kompakt külső méretek mellett tágas belső teret kínál az utasok számára, beleértve a kategória legnagyobb csomagtartóját és az okos tárolási lehetőségeket. A belső teret letisztult dizájn, intuitív infotainment funkciók és fejlett, fenntartható anyagok jellemzik. Az akár három digitális kijelző, az új felhasználói felület és a fizikai gombsáv rendkívül egyszerű használatot tesz lehetővé. A dizájnopciók a fenntarthatóságra és az innovatív, tartós és praktikus anyagokra összpontosítanak.Egyszerűség és tág terek az új Elroq belső terébenA vadonatúj Škoda Elroq belső terét az egyszerűség, a letisztult vonalak, az új fenntartható dizájnopciók és a tágasság jellemzik. Az első ülések belmagassága 1056 milliméter, a hátsó üléseké pedig 990 milliméter. A csomagtartó 470 literes űrtartalmával a legnagyobb ebben a járműosztályban, és a hátsó ülések lehajtásával maximálisan 1580 literesre bővíthető. Az új Modern Solid dizájnnyelvnek megfelelően, a kormánykeréken a márka logója helyett a Škoda felirat szerepel.A 13 colos infotainment kijelző és a szélvédő-kijelző kiterjesztett valósággal az alapfelszereltség részét képziA Škoda Elroq alapfelszereltségként minden esetben központi, 13 colos infotainment-kijelzővel rendelkezik. Az új felhasználói felület, amelyet először a jelenlegi Enyaq, valamint a Superb és a Kodiaq új generációi mutattak be, világos, intuitív kezelőfelülettel és grafikai kialakítással rendelkezik. A járművezetők akár öt billentyűparancsot állíthatnak be a gyakran használt járműfunkciókhoz, valamint három parancsikont az alkalmazásokhoz. Emellett áttekinthetőbb menüstruktúrát, továbbfejlesztett navigációs rendszert és még felhasználóbarátabb légkondicionáló rendszert is kínál. Az infotainment kijelző alatt egy fizikai gombsáv is található, amely gyors hozzáférést biztosít a segédrendszereket, a vezetési módokat, a parkolási funkciókat és a klímaberendezéseket vezérlő menükhöz.A digitális műszeregység világos és intuitív áttekintést nyújt a legfontosabb menetadatokról. Opcióként elérhető a kiterjesztett valóság funkciókkal és tovább optimalizált grafikával ellátott szélvédő-kijelző. Feltünteti a sebességet, a felismert közlekedési táblákat, a sebességtartó automatika és a segédrendszer adatait, valamint a navigációs utasításokat. A kiterjesztett valóság emellett további információkat vetít a járművezető látóterébe. Ez magában foglalhat dinamikus navigációs nyilakat, célállomásjelzőket, üdvözlő és búcsúzó logókat és dinamikus vezetéstámogatókat.Dizájnopciók számos tartós és fenntartható anyaggalAz Elroqhoz elérhető dizájnopciók esetében a Škoda még nagyobb hangsúlyt fektet az innovatív, fenntartható, tartós és praktikus anyagokra. A belépő szintű Studio dizájnopció letisztult, egyszerű belső térrel és fekete szövet üléshuzattal rendelkezik. A Loft dizájnopcióban a mohazöld színű kontrasztos varrás friss hangsúlyokat ad az antracitszürke belső térnek. Az üléshuzatok műbőrből és sötét kékesszürke RecyTitan szövetből készültek. Ez az ajtópanelek, ülések, műszerfal, középső kartámasz és térdfelület esetében kerül használatra. Az anyag 78%-ban újrahasznosított, például italos palackokból készült PET-et tartalmaz. A Škoda modellben most először keverednek a mechanikusan újrahasznosított, használt ruhákból származó szálak (6%) egy olyan csúcstechnológiás eljárással, amely a körforgást biztonságos vegyi kezeléssel kombinálja. A fonalak fonása és sodrása során mutatott aprólékos figyelem biztosítja a kényelmet, tartósságot és fenntarthatóságot.A Lodge dizájnopció egy Technofil nevezetű anyagot használ, amely 75 százalékban újrahasznosított ECONYL® szálakból és 25 százalékban poliészterből áll. Az innovatív ECONYL® fonál nejlonhulladékot, például a halászhálók anyagát, szövethulladékot, illetve kiselejtezett szőnyegeket hasznosít újra, új nejlonfonallá alakítva a hulladékanyagot. A kiváló súrlódás- és kopásállóságáról ismert ECONYL® nejlon 100 százalékban regenerálható, vagyis minőségromlás nélkül hasznosítható, formázható és fonható újra. A Lodge dizájnopció fekete TechnoFil szöveteket kombinál világosszürke műbőrrel. Fekete tetőkárpitot és számos narancssárga színű részletet tartalmaz, például a biztonsági öveken, valamint az ülések és a kárpitozás kontrasztos öltéseiben. Ezt a kombinációt a Škoda Vision 7S koncepciójármű ihlette, a fekete bőr és a konyakszínű kontrasztos varrással ellátott műbőr klasszikus eleganciájára összpontosítva.Okos részletek és tágas hely az utasok és a csomagok számáraAz okos tárolási lehetőségek, például a csomagtartó két oldalán található két további rekesz, összesen 48 literes kapacitással bír. Ezek is a Simply Clever vadonatúj funkciói közé tartoznak, akárcsak a kalaptartó alatti töltőkábel tárolóháló és a csomagtérfedél, amely alacsonyabbra is felszerelhető. Ez különösen sokoldalúvá teszi a rakteret. A csomagtartóban található QR-kóddal elérhető a jármű felszereltségének és funkcióinak gyors áttekintése. Interaktív video-utasítások magyarázzák el a csomagtartó polc vagy a vadonatúj hálórendszer használatát. A számos népszerű Simply Clever részlet között megtalálható még egy Jumbo box okos tárolótálcával és táblagép-tartóval, egy tárolódoboz a hátsó utasok számára, behajtható akasztók a csomagtér mindkét oldalán, egy rakodóelem a csomagtér padlója alatt, egy válaszfalhálós paraván, egy fenntartható jégkaparó gumiabroncs horonymélységmérővel az ötödik ajtópanelben, egy fenntartható esernyő a vezetőajtóban erre a célra kialakított tárolórekeszben, és egy elakadásjelző háromszög a csomagtérajtóban.Akkumulátorok és hajtásláncok: Nagy hatótávolság és még rövidebb töltési idő a még jobb vásárlói élményértHárom különböző akkumulátormérettel – 55 és 82 kWh között – és 125 kW és 210 kW* közötti teljesítménnyel a vadonatúj Škoda Elroq a személyes választásról szól. A legnagyobb lítiumion akkumulátorral felszerelt változatok hatótávolsága a WLTP-ciklus szerint több mint 560 kilométer, a végsebességük pedig 180 km/óra. Az optimalizált előmelegítés biztosítja, hogy a DC gyorstöltő állomásokon 24 perc alatt feltölthetők legyenek 10 százalékról 80 százalékraJohannes Neft, a Škoda Auto Igazgatótanácsának technikai fejlesztésért felelős tagja így nyilatkozott: "A Škoda Elroq a sikeres Enyaq modellcsaládunk modern és hatékony elektromos hajtásláncát egy újabb járműszegmensbe helyezi át. A teljesítmények és a különböző hajtásláncok széles skálájával, valamint a három különböző méretű akkumulátorral már a kezdetektől fogva biztosítjuk ügyfeleink számára a választás szabadságát. Kiváló aerodinamikájának köszönhetően az Elroq több mint 560 kilométeres hatótávolságot ér el, így ideális a hosszú távú utazásokhoz is. Az akár 175 kW-os töltési sebességnek és az optimalizált előmelegítésnek köszönhetően 28 perc alatt 10 százalékról 80 százalékra tölthető fel. Az Elroq kiemelkedő mindennapi használhatóságot biztosít, és pontosan azt nyújtja ügyfeleinknek, amit a Škoda márkától elvárnak."Négy változat, három akkumulátorméretA Škoda Elroq a Volkswagen Csoport modulszerű elektromos hajtáskoncepcióján (MEB) alapul, és hatékony hajtáslánc-változatokkal lép be a kompakt SUV szegmensbe: ezek az Elroq 50, 60, 85 és a 85x. A nagyfeszültségű lítiumion-akkumulátorok három méretben kaphatók. A hátsókerék-hajtású Elroq 50 a belépőszintű modell, amely 55 kWh bruttó (52 kWh nettó) akkumulátor-kapacitást és több mint 370 km hatótávolságot kínál. A hátsó tengelyen elhelyezett villanymotor 125 kW csúcsteljesítményt és 310 Nm maximális nyomatékot biztosít. Az Elroq 60 hátsókerék-meghajtással is rendelkezik. 63 kWh (nettó 59 kWh) akkumulátor kapacitást biztosít, és több mint 400 km-es hatótávolságot kínál. 150 kW teljesítményű és 310 Nm nyomatékú motorral rendelkezik. Mindkét változat végsebessége 160 km/óra.Škoda Elroq 85 hátsókerék- vagy összkerékhajtássalA két legerősebb Elroq változat rendelkezik a legnagyobb akkumulátorral, amelynek kapacitása 82 kWh (nettó 77 kWh). Az Elroq 85-ben ezt egy 210 kW-os* hátsó motor egészíti ki, amely 545 Nm maximális nyomatékot juttat a hátsó kerekekhez. Az Elroq 85x alapfelszereltségeként az első tengelyen elhelyezkedő külön villanymotor teszi lehetővé az összkerékhajtást. Mindkét változat végsebessége 180 km/óra. A WLTP-ciklus szerint az Elroq 85 biztosítja a szegmens egyik leghosszabb maximális hatótávolságát, ami több mint 560 kilométer. Ettől lesznek tökéletes társak a hosszabb utazásokhoz.Rövid töltési időA nagy töltési kapacitás és az optimalizált előmelegítés rövid töltési időt biztosítanak a vadonatúj Škoda Elroq minden változatánál. A két 85-ös sorozatú változat 82 kWh-s akkumulátora gyorstöltő állomásokon akár 175 kW-os töltési sebességgel 28 perc alatt 10 százalékról 80 százalékra tölthető fel. A 145 kW, illetve 165 kW töltési teljesítményt támogató Elroq 50 és Elroq 60 esetében ugyanez a folyamat legfeljebb 25 percet vesz igénybe. Minden Elroq modell legfeljebb 11 kW-os töltési sebességet támogat az AC töltőállomásokon.Nagyfeszültségű akkumulátorok moduláris kialakítássalA vadonatúj Škoda Elroq Li-ion akkumulátorai moduláris kialakításúak. Az Elroq 50 akkumulátora nyolc modulból, az Elroq 60 akkumulátora kilenc modulból áll. Az Elroq 85 és Elroq 85x akkumulátorok 82 kWh kapacitása tizenkét modulra van elosztva. Az akkumulátorokat a jármű padlójában, az első és hátsó ülések alatt, valamint a középkonzol alatt helyezték el, hogy biztosítsák az alacsony súlypontot. Az Elroq akkumulátorának kialakítása, beleértve a folyadékhűtő és fűtőrendszert is, megegyezik az Enyaq családjáéval. Az akkumulátor optimalizált előmelegítő funkciója növeli a hatékonyságot a DC gyorstöltő állomásokon. A navigációs rendszer útvonaltervezésének használatakor automatikusan aktiválódik, vagy manuálisan is elindítható az infotainment rendszer töltési menüjéből. Az akkumulátor aktuális hőmérsékletét és a töltöttségi állapotot az akkumulátor termomenedzsment rendszere folyamatosan figyeli, és szükség esetén aktiválja a hőmérséklet-szabályozást.
Az új Enyaq RS Race tanulmánnyal a Škoda Auto új fenntarthatósági lehetőségeket tár fel az autósport terén, miközben tovább erősíti a márka érzelmi vonzerejét. Az Enyaq RS Race új szintet képvisel a Škoda autósportból származó örökségében, és agresszív dizájnját egy hatalmas hátsó szárny teszi még látványosabbá. A tanulmány betekintést nyújt abba, hogyan segíthet felgyorsítani az autósport-technika a dinamikus és fenntartható autóipari jövő felé való elmozdulást. Emellett ideális platformként szolgál a jövő akkumulátoros-elektromos sorozatgyártású járművei számára a legmodernebb elektromos technológiák fejlesztéséhez és szigorú teszteléséhez.Michal Hrabánek, a Škoda Motorsport vezetője kifejtette: „A fenntarthatóság a Škoda Motorsport stratégiájának egyik sarokköve. Már 2021-ben belekóstoltunk az elektromos raliautók világába a Škoda Fabia RE-X1 modellel. Az itt szerzett felismeréseinket és tapasztalatainkat az egyedülálló, új Škoda Enyaq RS Race-ben is felhasználtuk. Ez a lenyűgöző jármű bizonyítja, hogy a Škoda DNS-ébe mélyen beágyazott autósport nemcsak a márka érzelmi hatását erősíti, hanem értékes tapasztalatokkal és technológiákkal járul hozzá a Škoda közeljövőben megjelenő közúti modelljeihez is.”Erőteljes koncepcióautó az Enyaq Coupé RS alapjánAz Enyaq RS Race a Škoda Enyaq Coupé RS alapjaira épül. Az összkerékhajtással felszerelt, új Škoda Enyaq RS Race nagyszerűen demonstrálja, hogy a Volkswagen Csoport moduláris elektromos hajtáslánca milyen széleskörű lehetőségeket kínál a teljesítmény tekintetében. Agresszív formatervével az Enyaq RS Race egyúttal igazi figyelemhívó hatással is rendelkezik, jól kihangsúlyozva a márka versenyzéshez és autósporthoz való erős kötődését. Széles útfekvése még stabilabb kezelhetőséget biztosít,míg a látványos hátsó szárny a szükséges leszorítóerőről gondoskodik. A tanulmány célja, hogy a márka gyakorlati ismeretekhez jusson a nagy teljesítményű elektromos járművek konkrét műszaki és formatervezési módosításai révén. Az így nyert tapasztalatok potenciálisan alkalmazhatók a jövőbeli sorozatgyártású modelleken.Daniel Petr, a Škoda Auto vezető tervezője hozzátette: „A Škoda Enyaq RS Race nem egy olyan dizájntanulmány, amely csak papíron létezik; valódi gépkocsi készül majd belőle. Alacsonyabb, szélesebb, könnyebb és legfőképpen dinamikusabb lesz. Így már a kezdetektől fogva egyértelmű volt, hogy a formatervnek agresszívnek kell lennie, erős utalással a versenysportra. Az aerodinamikát tekintve valójában a jelenlegi Škoda Fabia RS Rally2-höz hasonlóra terveztük a formáját. Élesre formázott orr, drámaian kiszélesített sárvédők és egy hatalmas hátsó szárny jellemzi. Gyorsnak tűnik, már papíron is – ebből pedig rossz nem sülhet ki”.A Škoda a játékoktól a ralipályákig támogatja a fenntarthatóságot az autósport terénAz Enyaq RS Race a Škoda Motorsport újabb innovatív, akkumulátoros-elektromos koncepciótanulmánya, a nemrég bemutatott Škoda Vision GT után. A 2021-ben bemutatott Škoda Fabia RE-X1 a Škoda Fabia Rally2 evo padlólemezére épült, és egy 860 voltos, 260 kW csúcsteljesítményt nyújtó villanymotorral szerelték fel. Az Osztrák Motorsport Szövetség (ÖAMTC) által elvégzett homologizáció lehetővé tette, hogy a Baumschlager Rallye&Racing csapat részt vehessen az osztrák ralibajnokságban. A nemrégiben bemutatott Vision GT-nél a Škoda teljesen más megközelítést alkalmazott: A látványos, teljesen elektromos egyterű kizárólag a Gran Turismo 7 PlayStation játékhoz készült. Az 1957-es 1100 OHC Spider által inspirált koncepciótanulmánnyal a Škoda a digitális autóversenyzés világában is letette névjegyét.Mindezek a koncepciójárművek alátámasztják a Škoda elkötelezettségét, hogy az autósport terén is előmozdítsa a fenntarthatóságot. A Fabia Rally2 már 100%-ban fenntartható, fosszilis üzemanyagtól mentes üzemanyaggal fut a WRC2-ben, ideális tesztalkalmat biztosítva ahhoz, hogy szélsőséges körülmények között értékeljék a mérnökök az új elektromobilitási innovációk műszaki megvalósíthatóságát, rugalmasságát és tartósságát.További információk az Enyaq RS Race-ről a Škoda Storyboardon találhatók. Ez a videó pedig érdekes betekintést nyújt a projekt fejlődésébe.
Joy modellek Magasabb felszereltség kedvezőbb áron! Fabia Joy most akár 6 399 000 Ft-tól*.A Selection felszereltséggel megegyező szint most kedvezőbb áron, azonban további többletfelszereltséggel elérhető. Ez a Fabia Joy modell:Fűthető első ülések*A kép illusztráció.A Fabia Selection felszereltség tartalma ide kattintva érhető el. Scala Joy most akár 7 499 000 Ft-tól*.A Selection felszereltséggel megegyező szint most kedvezőbb áron, azonban további többletfelszereltséggel elérhető. Ez a Scala Joy modell: Fűthető első ülések*Fűthető bőr multifunkciós kormány*Automata klímaberendezés "Climatronic" *SmartLink funkció (vezetékes & vezeték nélküli)*8 hangszórós kivitel*USB Type-C csatlakozók hátul - 2db*Ablakmosófolyadék-szintjelző* Octavia Joy most akár 9 599 000 Ft-tól*.A Selection felszereltséggel megegyező szint most kedvezőbb áron, azonban további többletfelszereltséggel elérhető. Ez az Octavia Joy modell:Fűthető első ülések*Fűthető bőr multifunkciós kormány* Kamiq JoyKamiq Joy most akár 7 998 000 Ft-tól*.A Selection felszereltséggel megegyező szint most kedvezőbb áron, azonban további többletfelszereltséggel elérhető. Ez a Kamiq Joy modell:Fűthető első ülések*Fűthető bőr multifunkciós kormány*Automata klímaberendezés "Climatronic" *SmartLink funkció (vezetékes & vezeték nélküli)*8 hangszórós kivitel*USB Type-C csatlakozók hátul - 2db*Ablakmosófolyadék-szintjelző* Karoq Joy most akár 9 999 000 Ft-tól*.A Selection felszereltséggel megegyező szint most kedvezőbb áron, azonban további többletfelszereltséggel elérhető. Ez a Karoq Joy modell:Fűthető első ülések*Fűthető bőr multifunkciós kormány*Fényszórómosó berendezés*Parkolóradar elöl és hátul*Tolatókamera*