M8 Autócentrum Hírek

Aktuális híreink

  • Elektromos mobilitás – A Škoda Epiq lesz a márka belépőszintű BEV-modellje
    Aktuális 2024.04.16.

    Elektromos mobilitás – A Škoda Epiq lesz a márka belépőszintű BEV-modellje

    Amikor a kicsi naggyá lesz: a Škoda AUTO közzétette tisztán elektromos, akkumulátorhajtású (BEV), városi SUV-crossover modelljének nevét, valamint az újdonságra első betekintést kínáló dizájntanulmányát. A 2025-ben bemutatkozó Škoda Epiq mintegy 25 ezer euróba kerül majd, és 4,1 méteres hosszúságával tágas belteret és akár 490 literes csomagtartót kínál. Az újdonság már teljes egészében, azaz kívül és belül is az új, erőteljes, funkcionális és autentikus Modern Solid formai nyelvezet jegyében készül majd, amit új technológiákkal és asszisztens-megoldásokkal harmonikus digitális élmény tesz teljessé. Klaus Zellmer, a Škoda AUTO vezérigazgatója így fogalmazott: "Az érkező Škoda Epiq sokat kínál majd vonzó áron, és kompakt külső méretek mellett is tágas belső térrel. Ügyfeleink választási lehetőségeket szeretnének, ezért e népszerű piaci szegmens felé is bővítjük egyre növekvő elektromos mobilitási portfóliónkat. Remélem, már ezek az első dizájnelőzetesek is jól mutatják, hogy az Epiq modern formavilágával, mindennapos használatra kiválóan alkalmas hatótávjával és felhasználóbarát technikáival tűnik majd ki - s teszi mindezt megfizethető áron."4,1 méteres hosszúság, több mint 400 kilométer elektromos hatótáv és akár 490 literes csomagtartóA Škoda új digitális dizájntanulmánya a jövőbeni sorozatgyártású modell legfontosabb megoldásait és jellemzőit emeli ki. 4,1 méteres hosszúságával a Škoda Epiq városi SUV-crossover öt személy számára is bőséges helyet és akár 490 literes csomagtartót kínál, 25 ezer euró körüli alapárával pedig tökéletes választás lehet az elektromos mobilitás területére újonnan lépő ügyfelek számára. Az újdonság már teljes egészében, azaz kívül és belül is az új és erőteljes Modern Solid formai nyelvezet jegyében készül, miközben több mint 400 kilométer maximális elektromos hatótávot kínálhat.Oliver Stefani, a Škoda Design vezetője kiemelte: "Új formatervezési nyelvezetünk, a Modern Solid a modernitás új szintjét képviseli. Az intelligens funkcionalitás és praktikum harmonikus egyensúlyt alkot a vonzó és újszerű megjelenéssel, illetve a hosszú távú fenntarthatóság iránti megközelítésünkkel. A Škoda Epiq dizájntanulmány tökéletesen testesíti meg az új formai nyelvezet minden alapvető jellemzőjét."Modern Solid - erőteljes, funkcionális, autentikus dizájn értelmezi újra a klasszikus Škoda-tulajdonságokatAz új Modern Solid formai nyelvezet a robusztus, funkcionális és autentikus jellemzők ötvözete. A Škoda Epiq dizájntanulmány szoborszerűen plasztikus motorházfedelén már az új "Škoda" felirat látható. A fényes fekete Tech-Deck Face a jól ismert Škoda-hűtőrács modern interpretációja, és olyan elektromos berendezéseket foglal magában, mint a távolságérzékelő radar és az első kamera. A Tech-Deck Face motívumát a nappali menetfény és az irányjelzők kettős funkciójú, T-alakú LED-alakzatai fogják közre, míg a fényszórók egy alsó, másodlagos pozícióban kaptak helyet. Utóbbiak fénymoduljait kubista ihletésű dizájn és Matrix-LED technika jellemzi. A robusztus első lökhárítón Unique-sötétkróm árnyalatú, feltűnő légterelő idom húzódik. Az oldalnézetet magasan ívelő, lendületes tornádóvonal határozza meg, amely vizuálisan az utastér üvegezett részét ("üvegház") választja el a karosszéria további részétől, határozottan kiemelve az autó erőteljes vállövét. Alatta a feltűnő burkolatú sárvédők aerodinamikailag optimalizált kerekeknek adnak helyet. Az alacsonyan ívelő, enyhén ereszkedő tetővonal az optimális aerodinamikai tulajdonságok jegyében tetőlégterelőben zárul. A farkialakítást szintén robusztus lökhárító, a csomagtérajtón pedig Unique-sötétkróm árnyalatú "Škoda" felirat jellemzi. A Škoda Epic dizájntanulmány minimalista megjelenését a világos tónusú matt Holdfehér metálfényezés is hangsúlyozza. A tetősíneken és a könnyűfém keréktárcsákon, valamint az első és hátsó lökhárítón Élénknarancs részletek alkotnak látványos kontrasztot.Minimalista, funkcionális beltér és új technikákA Škoda Epiq az első sorozatgyártású modellként készülhet majd minimalista Modern Solid stílusú belső térrel, amely a tartós, praktikus és hosszú távon fenntartható előállítású anyagokra összpontosít. A szabadon lebegő hatást keltő középkonzolban kialakított, nyitott tárolórekeszben vezeték nélküli mobiltelefon-töltő áll rendelkezésre, emellett további Simply Clever rekeszek szolgálnak még több tárolási lehetőséggel. A csomagtartóban szintén felfedezhetők a márkára jellemző Simply Clever részletek, például a szatyorakasztók, a cargo-elemek, a rögzítőszemek és a padló alatti rejtett rekesz formájában. A kétküllős kormánykeréken az új "Škoda" felirat, valamint a legfontosabb funkciók menet közbeni vezérlésére fizikai gombok, illetve Élénknarancs jelölésű, tapintható görgetők tűnnek fel. A mobil digitális kulcs az autóval folytatott sokféle interakciót tesz lehetővé az ügyfél mobil okoseszközén keresztül, ezzel is hozzájárulva a színvonalas digitális felhasználói élményhez. A Škoda ezzel következetesen ügyfélközpontú "Mobile First" megközelítését hangsúlyozza, amely az autósok mindennapjainak könnyítését szolgálja. A Škoda Epiq a kétirányú töltést is támogatja, egyfajta "gördülő energiatárolóvá" alakítva az autót, amely az ügyfél otthoni hálózatába vagy egyéb elektromos készülékeibe táplálva bocsáthatja rendelkezésre elektromos energiáját.Találó név a Škoda történetének epikus mérföldköve számáraA Škoda Epiq mérföldkő lesz a Škoda történetében, amit jellegzetes és könnyen megjegyezhető nevével is hangsúlyoz. E név tökéletesen illeszkedik a Škoda tisztán elektromos SUV-modelljeinek nomenklatúrájába: elején az "E" betű akkumulátorhajtású Škoda modellt jelöl, míg a "Q" a végén a márka SUV-családjának tagjaként azonosítja. Az Epiq az ógörög "epos" szóból származik, amely "szót" vagy "verset", de akár "történetet" vagy "költeményt" is jelenthet, s olyan pozitív asszociációkat ébreszt, mint a csodálatos, a nagyszerű, a rendkívüli és a figyelemreméltó. Ötletes megoldásaival és magasfokú sokoldalúságával a Škoda Epiq egyaránt kielégítheti a családközpontú és a lifestyle-orientált vásárlók igényeit. A városi SUV-crossover modell Pamplonában (Spanyolország) készül majd, a Volkswagen Core márkacsoportja képviselőinek, azaz a Škoda, a Cupra és a Volkswagen márkák közös fejlesztési és gyártási projektjeként. A Škoda AUTO elkötelezett, hogy több milliárd eurót invesztáljon az elektromos mobilitás felé zajló átalakulásába az elkövetkező évek során. Az akkumulátorhajtású Škoda Elroq kompakt-SUV a tisztán elektromos modellek közelgő offenzívájának első tagjaként tarthatja még idén premierjét..

  • A Škoda Enyaq termékcsalád gyártási darabszáma átlépte a 200 ezres szintet
    Aktuális 2024.04.16.

    A Škoda Enyaq termékcsalád gyártási darabszáma átlépte a 200 ezres szintet

    Jelentős mérföldkőhöz ért a Škoda AUTO az e-mobilitási stratégiájának megvalósításában, amit az Enyaq és az Enyaq Coupé 200 ezredik példányának legyártása fémjelez. A jubileumi autó egy fehér Enyaq Coupé Sportline, amely február 16-án gördült le a gyártósorról. Az idei modellévben az Enyaq fejlődése tovább folytatódik, többek között erősebb és hatékonyabb hajtásláncokkal, még nagyobb hatótávolsággal, gyorsabb töltéssel és egy továbbfejlesztett, logikusabb kezelői felületet kínáló új szoftverrel. A Škoda AUTO előre tekintve tovább erősíti elkötelezettségét az e-mobilitás iránt az új Elroq idei világpremierjével. Ezzel a teljesen elektromos hajtású kompakt szabadidő-autóval egy nagyszabású kampány veszi kezdetét, amelynek keretében az elkövetkező években összesen hat új elektromos típus mutatkozik be, kiteljesítve a Škoda teljesen elektromos járműveinek kínálatát.

  • A megújult Kamiq
    Aktuális 2024.04.16.

    A megújult Kamiq

    Ismerd meg közelebbről a megújult Kamiq modellünket!Használd az alábbi interaktív felületünket hogy megismerhesd a megújult részleteket!

  • Megérkezett a megújult Octavia
    Újdonság a Škodától 2024.04.16.

    Megérkezett a megújult Octavia

    Az immár negyedik generációs Octavia a gyártás megkezdése után négy évvel kapja meg az arculatváltást.A modell továbbra is elérhető lesz limuzin és combi verzióban. A megújult Octavia idővel elérhető lesz Sportline és RS változatban is.A jármű fejlesztései közé tartoznak a továbbfejlesztett, második generációs LED Matrix fényszórók is új világítási jelzéssel, amelyek az út kiváló megvilágítását szolgálják. Ezenkívül mostantól Crystalliniumot is tartalmaznak, egy egyedülálló kristályos elemet, amely jellegzetes kék árnyalatot kölcsönöz a fényszóróház belsejének, tovább finomítva a jármű esztétikáját.

  • Megkezdte az új Superb sorozatgyártását Pozsonyban a Škoda AUTO
    Újdonság a Škodától 2023.12.09.

    Megkezdte az új Superb sorozatgyártását Pozsonyban a Škoda AUTO

    Négy héttel az új Škoda Superb Prága-környéki világpremierjét követően a Volkswagen márka pozsonyi üzemében megkezdődött a negyedik "modern" modellgeneráció sorozatgyártása. A Kvasinyból stratégiai okokból áthelyezett termeléssel az ott felszabaduló kapacitás további Octavia modellek gyártására fordítható. A Superb már első "modernkori", 2001-es bemutatkozása óta a Škoda modellpalettájának belsőégésű motoros (ICE) kínálatának zászlóshajója.Amint Andreas Dick, a Škoda AUTO igazgatótanácsának a gyártás és a logisztika területeiért felelős tagja kiemelte: "Egy-egy új modellgeneráció bemutatása mindig különleges pillanat az egész csapat számára. Különösen igaz ez az új Superbre, amelyet a Volkswagen Passattal együtt a Beta+ projekt részeként, a Škoda vezetésével fejlesztettek ki. Ez a projekt, valamint a Superb gyártásának sikeres áthelyezése Pozsonyba, a Škodánál rendelkezésére álló magas színvonalú szakértelem és know-how-bizonyítéka. Nagysikerű belsőégésű motoros (ICE) zászlóshajónk újabb generációjával jelentős szinergia-lehetőségeket kínálunk a Volkswagen Csoport számára. Szívélyes köszönetem fejezném ki mindazon kolléganők és kollégák felé, akik magasfokú elkötelezettségükkel hozzájárultak ehhez a projekthez."Szinergiák a vállalatcsoportban: a Superb negyedik generációjának pozsonyi gyártásaMég 2020 novemberében született meg a döntés, hogy a Superb negyedik generációjának gyártását a Volkswagen Személyautók pozsonyi üzemébe helyezik át. Ez a lépés a hatékonyságot a termelési hálózat szinergialehetőségeinek kihasználásával tovább növelő Beta+ projekt része. A Škoda Superb és a Volkswagen Passat teljes fejlesztése a Škoda AUTO felelős vezetése alatt zajlott, s mindkettő ugyanazon a gyártósoron készül.A Superb gyártásának Pozsonyba költöztetésével Kvasiny üzemében 2024 nyarától további Octavia modellek előállítására szabadul fel kapacitás, a Mladá Boleslav-i telephelyen pedig tisztán elektromos, akkumulátorhajtású modellsorozatok további tagjai gördülhetnek le a szerelőszalagról.A Škoda Superb szlovákiai gyártása a karosszériaelemekkel kezdődik, amelyeket túlnyomórészt a helyszínen, Pozsonyban sajtolnak, majd az új karosszériaműhelybe szállítanak. Az üresen álló csarnokot a Beta+ projekt keretében alapjaiban alakították át, a Škoda AUTO emellett alig két év alatt több mint 500, a legkorszerűbb technológiát képviselő robotot, valamint irányítórendszereket és ragasztóberendezéseket telepített ide, emellett új beszállítók is érkeztek. A szerelőcsarnokot szintén széleskörűen átépítették, ezt a gyártósort ugyanis - ahol az új modelleket harmonikusan integrálták az eddigi Volkswagen és Škoda modellek összeszerelésébe - korábban nem használták hálózatról tölthető hibrid (Plug-in Hybrid) járművek gyártására. A szerelőcsarnok korszerűsítése egyebek mellett automatizálási- és kezelési technológiákat, ipari kamerarendszerek telepítését és a teljes gyártósorra kiterjedő egyéb fejlesztéseket foglal magában. Mindemellett a padlólemezek gyártásterülete oly módon bővült, hogy már a részben és teljesen elektromos hajtásrendszerű modellek akkumulátorainak beépítésére is lehetőséget biztosít.A pozsonyi gyár fényezőműhelyében is jelentős átalakításokat hajtottak végre, amelyek a környezet védelmét szolgálják. Az új fényezőkamrákban korszerű levegőkeringtető rendszereket alkalmaznak, miközben az illékony szerves vegyületek leválasztására is lehetőség nyílik - újabb lépésként a még környezetkímélőbb gyártás felé.               Új formai nyelvezet, széles hajtásrendszer-kínálatA negyedik "modern" modellgeneráció gyártása a Škoda Superb Combi változattal vette kezdetét, 2024 közepétől pedig a Limuzin kivitel is megjelenik a választékban. A korszerű és gazdaságos motorok palettáján 110 kW (150 LE) és 195 kW (265 LE) között három benzin-, míg a 110 kW (150 LE) - 142 kW (193 LE) teljesítménytartományban két dízelüzemű erőforrás sorakozik. A portfóliót egy új, kizárólag a Combi változathoz rendelhető, több mint 100 kilométer tisztán elektromos hatótávú hálózatról tölthető hibridhajtás (Plug-in Hybrid), valamint a Superb számára újdonságként egy enyhe-hibrid (Mild Hybrid) változat egészíti ki.Formatervezés és technika - 1934 óta iránymutatóA Škoda Superb modelltörténete a Škoda 640 Superb 1934-es bemutatójáig nyúlik vissza. A cseh autógyártó csúcsmodelljei ettől kezdve először 1949-ig viselték e jól csengő nevet, majd 2001-ben a cseh márka ismét e történelmi jelölést használta a csúcsmodellje első modern generációjára. Napjainkig összesen több mint 1,6 millió darab gördült le a szerelőszalagról a Škoda belsőégésű motoros zászlóshajójából.

  • Új Superb, új dizájnnyelv
    Újdonság a Škodától 2023.11.23.

    Bemutatásra került a teljesen új Superb!

    90 évvel a történelmi jelentőségű első modell megjelenése után mutatta be a Škoda a Superb modernkori negyedik generációját. Elődeihez hasonlóan az új Superb is markáns dizájnkoncepciót és fejlett technológiát ötvöz. Minden eddiginél biztonságosabb és tágasabb, és az új modell készen áll arra, hogy újabb fejezetet írjon a Superb történetében.A negyedik generációjához érkező új Superb továbbra is lenyűgöző, érzelemdús formatervet kapott, mindezt a legmodernebb technológiával kiegészítve. Az új modell praktikus hátsó ajtóval ellátott, elegáns megjelenésű ferdehátú, valamint kombi változatban is elérhető lesz. Az új külső meghatározó elemei továbbra is a dinamikusabb kialakítású vált első és hátsó lámpatestek. A hátsó lámpák az elődnél lényegesen karcsúbbak és új kristályos díszitőelemek turbózzák fel a látványukat. A fényszórók, amelyek szintén élesebb vonalúak lettek, két változatban állnak rendelkezésre. A full LED Matrix fényszórók hatszögletű bi-LED mátrix moduljait a Crystallinium nevű színes kristályos elem egészíti ki. A Crystallinium egy vadonatúj elem, amely a színes kristályüveget idézi, és új megjelenést kölcsönöz a fényszóróknak.Az új Škoda Superb mind a ferdehátú, mind a Combi kombi változatban hosszabb, magasabb, de picivel keskenyebb elődjénél. Ennek ellenérő nőtt a fejtér elől és hátul is, ahogyan a csomagtér mérete is 20 literrel a limuzin (645 liter), és 30 literrel a Combi (690 liter) esetében. Az eddigi is hatalmas helyet biztosító tengelytáv viszont változatlan maradt mindként kivitel modellnél.

  • Bemutatták a teljesen új Kodiaq modellt!
    Újdonság a Škodától 2023.11.12.

    Bemutatták a teljesen új Kodiaq modellt!

    Bemutatkozott az új Škoda Kodiaq, amely a második generációja a Škoda világszerte sikeres nagy SUV-jának. Az újdonság még markánsabb dizájnt és még tágasabb utasteret kapott. Ez utóbbiból különösen a harmadik üléssor utasai profitálnak sokat. A Kodiaq eddig is a márka legkedveltebb modelljei közé tartozott, és az újdonság készen áll arra, hogy tovább vigye ezt a szerepet. Az új Škoda Kodiaq új belső térkoncepciót kapott, amelyet egy akár 12,9 hüvelykes érintőképernyő, a kormányoszlopon elhelyezett váltókar, analóg és digitális kezelőszervek, valamint egy teljesen átrendezett, jól áttekinthető középkonzol jellemez.

  • A Škoda Auto lerántja a leplet a vadonatúj Kodiaq külső dizájnterveiről
    Újdonság a Škodától 2023.10.02.

    A Škoda Auto lerántja a leplet a vadonatúj Kodiaq külső dizájnterveiről

    Néhány nappal a világpremier előtt a Škoda Auto bemutatta az új generációs Škoda Kodiaq külső dizájnterveit, amelyeket markáns és hatáskeltő formavilág jellemez. A kiemelendő látványelemek között ott van a plasztikus homlokrész, a jellegzetes lekerekített kerékjáratok, a 17-től 20 colig terjedő kerékméretek, a masszív hátsó lökhárító, és a kristályos dizájnelemekkel ellátott második generációs TOP LED-Mátrix fényszórók. Oliver Stefani, a Škoda vezető formatervezője elmondta: "A vadonatúj Kodiaq modern és dinamikus, feltűnően karakteres megjelenéssel. A "funkció a forma előtt" elvnek megfelelően megalkottuk a Modern Solid első elemeit; ez jellemzi majd a jövőben új formanyelvünket. A formavilág egyértelműen a praktikusságot hangsúlyozza, miközben dinamikus kialakítása révén még jobb aerodinamikát biztosít."A legújabb Kodiaq karakteres külsővel és nagyobb méretekkel rendelkezik, mindez pedig még nagyobb belső teret ígér. Megnyerő kialakítású motorháztetővel, lekerekített kerékjáratokkal és 17 és 20 col közötti kerékméretekkel büszkélkedhet. További vizuális különlegessége a D-oszlopok opcionális díszítéseinek egyedi, Dark Chrome kivitele.A második generációs TOP LED-Mátrix fényszórók a Kodiaq modellben debütálnak, míg a hátsó részen jellegzetes, széles, C-alakú egyedi világítás húzódik középső irányba. Ez alatt vörös sáv köti össze a két hátsó fényszórót, a megjelenést pedig egy masszív hátsó lökhárító hangsúlyozza. A csomagtér ajtaján középen elhelyezett új Škoda felirat teszi teljessé a markáns külsőt.A nagy leleplezést élőben közvetítjük a Škoda Storyboard-on, valamint a Škoda YouTube-csatornáján 2023. október 4-én, 18:45-től.

  • A Škoda Superb negyedik generációja is kínál limuzin változatot
    Újdonság a Škodától 2023.10.02.

    A Škoda Superb negyedik generációja is kínál limuzin változatotrjük, adja meg az új főcímet

    A Škoda AUTO rövidesen bemutatja belsőégésű motorokkal (ICE) hajtott zászlóshajója, a Superb negyedik generációját, ismét elegáns limuzin változattal egészíti ki népszerű kombi modelljét. E megújult hagyományos karosszériaváltozat hosszúságában és magasságában egyaránt növekedett, miközben még aerodinamikusabbá vált. Szintén fejlődött szoborszerűen plasztikus Škoda-formavilága, immár újratervezett, nyolcszögletű Škoda-hűtőráccsal és átdolgozott ajtókilincsekkel. Az új Superb hajtásrendszereinek széles választéka már hibrid (Mild Hybrid) kivitelt is tartalmaz. A belteret teljes egészében áttervezték, először kínál a Superb Head-up kijelzőt és immár akár 13 colra növelt képátlójú központi infotainment-képernyőt. A sebességváltó a kormányoszlopra helyezett menetmód-választó kapcsolója tágasabb középkonzol kialakítását tette lehetővé. A központi képernyő alatt sorakoznak az egy-egy kisméretű digitális kijelzővel kialakított, új Škoda Smart Dial forgató-/nyomógombok, amelyek számos járműfunkcióhoz tesznek lehetővé gyors és egyszerű hozzáférést. Az utasteret hosszú távon fenntartható előállítású anyagok jellemzik, a felhasznált textíliák száz százalékban újrahasznosított poliészterből készülnek. A mild-hibrid hajtásrendszer premierjeA negyedik generációs ferdehátú Superb először rendelhető hibrid (Mild Hybrid) technikával, amelyben 48 voltos szíjhajtású indítógenerátor és ugyancsak 48 voltos lítiumion-akkumulátor egészíti ki a 110 kW (150 LE) teljesítményű 1.5 TSI belépőmodell négyhengeres benzinmotorját. E rendszer a fékezési fázisok alatti energia-visszatáplálást (rekuperáció) is lehetővé teszi, az így visszanyert energia pedig az akkumulátorban tárolva a belsőégésű motor elektromos teljesítménnyel biztosított támogatására, illetve arra használható fel, hogy a jármű leállított motorral szabadon gördülhessen ("vitorlázás"). Az 1.5 TSI mellett a Škoda 150 kW (204 LE) és 195 kW (265 LE) teljesítménnyel két 2.0 TSI erőforrást is kínál. Amint a legerősebb dízel erőforrás, azaz a 142 kilowattos (193 LE) 2.0 TDI, úgy a csúcs-benzinmotor is már alapkivitelben összkerékhajtással párosul. A széles motorpalettát egy 110 kW (150 LE) teljesítményű 2.0 TDI teszi teljessé. Első ízben a Škoda kínálatában, a Superb minden motorváltozata már alapkivitelben hétfokozatú DSG sebességváltóhoz csatlakozik. Mindegyik erőforrás megfelel az Euro 6d károsanyag-kibocsátási szabvány előírásainak.Még több hely és továbbfejlesztett aerodinamikaElődjéhez képest az új Škoda Superb limuzin hosszúsága 43 milliméterrel 4912 milliméterre, magassága pedig tizenkét milliméterrel 1481 milliméterre nőtt, ami elöl 11, a hátul utazók számára pedig hat milliméterrel nagyobb fejteret eredményezett. A csomagtartó 20 literrel 645 literre bővült, míg az új modell 1834 milliméteres szélessége és 2841 milliméteres tengelytávja változatlan maradt. Az optimalizált légbeömlő nyílások, valamint az utascellán és a külső visszapillantó tükrökön végzett finomítások tovább javították az aerodinamikai tulajdonságokat, mindössze 0,24-os légellenállási együtthatót (cw) eredményezve. A Superb formai nyelvezetének legújabb megfogalmazása számos, a Škoda márkára jellemző, szoborszerűen plasztikus alakzatot tartalmaz.Teljes egészében új beltér-koncepció és különböző Design Selection kivitelekA Superb áttervezett beltere már akár 13 col képátlójú, szabadon álló központi képernyővel is készülhet, amit a Škoda belsőégésű motorral (ICE) hajtott zászlóshajójában elsőként megjelenő Head-up kijelző és az új Škoda Smart Dial kezelőelemek egészítenek ki. Utóbbiak az infotainment-képernyő alatt sorakozó három forgató-/nyomógombot jelentik, amelyek mindegyike egy 32 milliméter átmérőjű digitális kijelzővel is rendelkezik. A Smart Dial gombok gyors és egyszerű hozzáférést biztosítanak a jármű számos funkciójához. Mivel a sebességváltó menetmód-választó kapcsolója a kormányoszlopra került, az átdolgozott középkonzolt letisztultabb, tágasabb és rendezettebb megjelenés jellemzi. A hagyományos Active, Ambition és Style felszereltségi szinteket az új Essence, Selection, Sportline és Laurin & Klement opciók váltották fel, egyaránt a modern koncepciók és a hosszú távon fenntartható előállítású anyagok hangsúlyos alkalmazása jellemezte, egyedi stílusú belső kialakítás jegyében.

  • Skoda Logo
    Újdonság a Škodától 2023.09.11.

    Vázlatrajzokon az új Škoda Scala és Kamiq formai részletei

    A felfrissített Škoda Scala és Škoda Kamiq digitális világpremierje előtt a cseh autógyártó olyan dizájnrajzok sorát mutatta be, amelyeken e modellek megújult orrkialakítása és fényszórói láthatók. Négy évvel sorozatgyártásuk megkezdését követően a Škoda AUTO felfrissítette kompaktmodelljét és városi SUV-sorozatát, ami egyaránt kiterjed különböző műszaki fejlesztéseikre és megfiatalított megjelenésükre. A Scala átformált fényszórói már egészen a hűtőrácsig nyúlnak, nappali menetfényük csíkjai pedig alsó és felső peremükön futva a fényszórók közepén találkoznak, külső széleiken pedig az alsó csík felfelé ívelve alkot új és jellegzetes fénygrafikát.A Kamiq fényszóróit szintén felfrissítették. A karakteres osztott fényszórók felső eleme most karcsúbbá vált és még hangsúlyosabb formájú. Alattuk a főfényszórók nagyobbak lettek, és az egyéni stílusú, hatszögletű Matrix-modulokkal kidolgozott, extrafelszerelésként rendelhető TOP LED Matrix kivitelben is készülhetnek. E technika egyaránt első ízben bővíti a Kamiq és a Scala kínálatát.

  • A SKODA Octavia idén a legnépszerűbb modell Magyarországon
    Aktuális 2023.06.12.

    A SKODA Octavia idén a legnépszerűbb modell Magyarországon

    Újra egyenesben a cseh márka, a koronavírus és a háború által okozott gazdasági és logisztikai nehézségek után visszatért a SKODA. Kiemelkedő első öt hónapot tudhat maga mögött a márka, ugyanis egy SKODA modell, a SKODA Octavia lett az év eddigi legnépszerűbb modellje a forgalomba helyezéseket tekintve.Összesen 2180 darabbal a SKODA Octavia lett a legkelendőbb modell hazánkban, ennyit helyeztek forgalomba eddig a népszerű cseh modellből, derült ki a Datahouse június elsején publikált adataiból. Németh János, a SKODA márkaigazgatója szerint ez az eredmény a gyártás normalizálódásának, az ügyfelek lojalitásának és az értékesítésben dolgozó szakemberek kiemelkedő teljesítményének köszönhető."Egyfelől azt látjuk, hogy megindult idén az iparág normalizálódása. Már nem állnak letárolt, félkész járművek alkatrészre várva a gyárudvarokon, folyamatosan érkeznek az autók, lényegesen javultak a szállítási határidők" - mondta Németh János. "Azonban hiába működik a gyártás, ha nem működik az értékesítés: ezért hatalmas köszönet illeti ügyfeleinket, akik a korábbi hosszú szállítási határidők mellett is kitartottak a márka mellett, valamint gratuláció illeti az értékesítési hálózatot, hiszen a kereskedéseinkben dolgozók kemény munkája is kellett ahhoz, hogy ilyen eredményt érhessünk el. Igazán jó hír, hogy az Octavia ráncfelvarrott változata is rendelhetővé vált."

  • Let’s Explore – A Škoda e-mobilitási offenzívája, 2026-ig hat új elektromos modellel
    Újdonság a Škodától 2023.05.02.

    Kérjük,Let’s Explore – A Škoda e-mobilitási offenzívája, 2026-ig hat új elektromos modelleladjon meg egy új főcímet!

    Tovább fokozza elektromos mobilitási kampánya és átalakulása ütemét a Škoda AUTO. Négy teljes egészében új fejlesztésű e-modell és az Enyaq család két felfrissített tagjának bemutatásával a cseh autógyártó 2026-ra már hat járműcsaládra tervezi bővíteni BEV-kínálatát. A Škoda AUTO 2027-ig összesen 5,6 milliárd eurót invesztál az elektromos mobilitás területébe. A kisautó-SUV-szegmensben érkező "Small" BEV-modellel, a kompakt-SUV-szegmensbeli - hivatalos nevén Elroq - "Compact" újdonsággal, a tágas belterű "Combi" kombival és a hétüléses "Space" SUV-modellel a Škoda jelentősen bővíti, illetve sokrétűbbé fejleszti elektromos portfólióját. A korszerű és különösen gazdaságos belsőégésű motorral, valamint hálózatról tölthető hibrid (Plug-in Hybrid) hajtásrendszerrel szerelt modellek az elektromos mobilitásra zajló átállás során is a Škoda modellportfóliójának alappilléreit alkotják. A Superb és a Kodiaq új generációival, a felfrissített Octavia, Kamiq és Scala sorozatokkal, valamint az új BEV-modellekkel a Škoda rövidesen története legváltozatosabb portfólióját kínálhatja - e két világ legjavát ötvözi, s különböző piacain egyaránt minden ízlésre és igényre a legmegfelelőbb Škoda modellt kínálja vásárlóinak.Amint Klaus Zellmer, a Škoda AUTO igazgatótanácsának elnöke kiemelte: "2026-ig minden szegmensre kiterjedően megjelenő, összesen hat új tisztán elektromos modelljével a Škoda AUTO még gyorsabban haladhat a hosszú távon fenntartható, elektromos egyéni mobilitás felé. Új és különösen gazdaságos üzemű hagyományos, illetve hibrid hajtásrendszerű modelljeinkkel együtt mindkét világ legjobbját kínáljuk - az átalakulás ezen időszakában is szerte a világon kielégítve jelenlegi és új ügyfeleink igényeit.Martin Jahn, a Škoda AUTO igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja hozzátette: "2026-ra új, tisztán elektromos, akkumulátorhajtású modelljeink minden, az ügyfeleink számára meghatározó járműszegmenst lefednek majd. Olyan autókat kínálunk, amelyekkel stílusosan, azaz hosszú távon fenntarthatóan, biztonságosan és magabiztosan fedezhetik fel a világot - immár az új Modern Solid formatervezési nyelvezetünk jegyében született termékeinkkel."Gyorsuló e-kampány - egyértelmű útiterv az e-mobilitáshozA Škoda AUTO - 2026-ig összesen hat új BEV-modell piaci bevezetését tervezve - teljes mértékben elkötelezett az elektromos mobilitás felé zajló átalakulása mellett. 2020-ban, illetve 2022-ben sikeresen mutatkozott be az Enyaq iV és az Enyaq Coupé iV, a Škoda első két olyan modellje, amely már a Volkswagen Csoport Moduláris elektromos platformjának (Modular Electrification Platform; MEB) műszaki alapjaira épül. E két modell jelentős frissítésen esik át 2025-ben, ugyanazon új formai nyelvezettel, amely a Škoda minden BEV-modelljét jellemzi a jövőben. E járműveken túl, 2026-ra négy teljes egészében új fejlesztésű, akkumulátorhajtású elektromos modell is érkezik:•        a "Small" az A0 szegmensben, a jövő belépőszintű modelljeként,•        a "Compact", hivatalos nevén Elroq, a Karoq kompakt-SUV tisztán elektromos utódjaként,•        a "Combi", amely a Škoda nagysikerű kombi-hagyományainak folytatója, valamint•        a "Space", amely a 2022 augusztusban bemutatott, hétüléses koncepciómodell sorozatgyártású változataként zárja felülről a termékportfoliót.A Combi, azaz a márka első kombikarosszériás BEV-modellje, a kínálat nagyon fontos tagja, amely a márka alapvető értékeit megtestesítve hozza el e népszerű karosszériaváltozat erényeit az elektromos mobilitás korszakába. Mindegyik BEV-modell a jellegzetes Modern Solid dizájnnyelvezet jegyében készül, amely a márka génjeit meghatározó karakteres tulajdonságokat - robusztus konstrukció, funkcionalitás és hitelesség - emeli ki.Továbbra is alappillér a továbbfejlesztett ICE- és PHEV-modellek kínálata A fejlett és gazdaságos belsőégésű motorokkal (ICE), illetve a hálózatról tölthető hibrid (Plug-in Hybrid) hajtásrendszerekkel (PHEV) szerelt járművek továbbra is a vállalat modellportfóliójának egyik alappillérét képezik a tisztán elektromos mobilitásra zajló átállás során. Mivel az egyes piacok más-más tempóban térnek át az elektromos mobilitásra, adott esetben e modellek elégíthetik ki az ügyfelek igényeit, a Škoda minden piacán a vásárlói igényekre összpontosít. A vállalat ezért széles körben megfizethető olyan modellek teljes palettáját kínálja az elkövetkező évek során, amelyekkel maradéktalanul megfelelhet ügyfelei egyéni mobilitási elvárásainak - elektromos, hagyományos vagy plug-in hibrid hajtásrendszerrel.

Bejelentkezés a hírlevélhez

Hírlevelünkkel rendszeresen információkat kap autókereskedésünkről és exkluzív ajánlatainkról.

A megadott adatok hibásak. Próbálkozzon újra.

Kérjük, válasszon megszólítást!

Sajnos a hírlevél regisztrációval kapcsolatosan probléma merült fel. Kérjük, próbálkozzon újra később.

checkbox_default

Köszönjük!

Sikeresen feliratkozott hírlevelünkre.

Küldünk Önnek egy levelet, amely tartalmaz egy megerősítő hivatkozást, melyet el kell fogadnia a regisztráció véglegesítéséhez.